اس ام اس که باید به بعضیا گفت
چهارچشمه
چهارچشمه
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 6:42 ::  نويسنده : جواد باقری

                                                                           

اس ام اس تیکه دار

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید گفت :

من خودم با ذغال رنگت کردم

جلوی ما ادعای سیاهی نکن !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

ﺑﻪ بعضیا هم باید گفت :

ﺍﮔﻪ ﻭﺍﺳﻪ بقیه ﻗﺎﻃﯽ ﭘﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ

ﻭﺍﺳﻪ ﻣﺎ ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺎﺗﯽ ﺗﺎﺗﯽ ﻣﻴﮑﻨﯽ !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیام باید گفت :

عزیزم از دستت هر کاری برمیومد انجام دادی !

حالا نوبت پاهاته ، گورتو گم کن !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

 

به بعضیا هم باید گفت :

باور کن من خودمو نمیگیرم

ولی شما زیادى خودتو ول کردى !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید گفت :

عزیزم آسانسور خرابه شما تو “کف” بمون !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا بابد ﮔﻔﺖ :

عوض نمیشی ، خیالی نیست راحت باش …

تعویض که میشی

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا باید گفت :

دوست عزیز ببخشید حواسم نبود

پشتم خورد به خنجرتون !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیام باید گفت :

با من مشکل داری ؟

خوش به حالت خیلیا همینم ندارن !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به خیلیا باید گفت :

تو خوب باش ، اگه مُردی با من …

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا باید گفت :

تا حدی باهات راه میام

از حدش که بگذره از روت رد میشم !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ :

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ و میشنوم ﺑﺎ ﮐﯿﺎ ﻣﯿﭙﺮﯼ

ﻣﯿﻔﻬﻤﻢ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎ من ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺍﻭﺝ ﭘﺮﻭﺍﺯﺕ ﺑﻮﺩﻩ !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضیا هم باید بگی

یه خورده راست بگو ببینم بلدى ؟

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant

به بعضی ها باید گفت :

من زندگیم به خودمم مربوط نیست چه برسه به تو !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

SMS Significant  

• 

به بعضی ها باید گفت :

بیخودی صدای گاو درنیار

من و تو خیلی وقته دیگه “مــــا” نیستیم !

اس ام اس به بعضیا باید گفت جدید

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وب سایت تفریحی چهارچشمه خوش آمدید لحظات خوشی را برایتان ارزومندم
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سایت تفریحی و آدرس chaharcheshme.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 10690
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


زیبا سازی وبلاگ